.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید سیال است
معاون وزیر آموزش و پرورش در ساری گفت: شکل آموزش در سال تحصیلی جدید متناسب با رفتار بیماری کرونا سیال خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا کمره‌ای معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در آیین رونمایی برنامه آموزشی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش مازندران زمان قطعی بازگشایی مدارس را ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، متناسب با تجارب جهانی به یکی از سه شکل حضوری، نیمه حضوری و مجازی در وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز کرونایی آموزش خواهند دید.

 

او با بیان اینکه این وضعیت سیال است، افزود: شرایط و نحوه آموزش دانش آموزان متناسب با تغییر وضعیت بیماری کرونا در هر منطقه تغییر می‌کند.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بازگشایی مدارس در مناطق سفید همه تدابیر اندیشیده شده است و آمادگی کامل وجود دارد.

 

کمره‌ای ادامه داد: در مناطق زرد کرونایی نیز تدابیری اندیشیده شده است تا آموزش‌ها هم به شکل حضوری و هم غیر حضوری برگزار شود.

 

او گفت: در مناطق زرد علاوه بر تعدیل کلاس‌ها، کاهش زمان آموزش‌ها و فاصله گذاری مناسب تلاش می‌شود دانش آموزان به تناسب در روز‌های فرد و زوج در مدارس حاضر شوند.

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در مناطق قرمز کرونایی نیز آموزش‌های فقط از طریق مجازی و شبکه شاد انجام می‌شود.

 

کمره‌ای از بازنگری شبکه آموزش دانش آموزی شاد و افزایش ۳۹ قابلیت جدید برای این شبکه خبر داد و افزود: از ۳۹ قابلیت جدید ۱۲ قابلیت تاکنون به این شبکه اضافه شده است و بقیه قابلیت‌ها نیز تا پیش از شروع سال تحصیلی اضافه می‌شود.

 

او ادامه داد: در بازبینی قابلیت‌های شاد قابلیت دسترسی برای معلمان، دانش آموزان و مدیران مدارس به طور جداگانه پیش بینی شده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.